Η Λέσχη 4χ4 Πάτρας “Skarta Ekato” με την άδεια και την υποστήριξη της ΟΜΑΕ (Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος), της Επιτροπής 4χ4 της ΕΠΑ, την Συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος και την στήριξη του Δήμου Ερυμάνθου, διοργάνωσαν τον Αγώνα «PANZER GLASS – 2ο MEGA FOUR 4χ4 Πάτρας» την Παρασκευή 14, το Σάββατο 15 και την Κυριακή 16 Μαΐου 2021 στην πίστα DIRT PARK στην Χαλανδρίτσα Αχαΐας, με 46 πληρώματα να βλέπουν την σημαία εκκίνησης.
Ο αγώνας πραγματικά ξεκίνησε με τις καλύτερες προδιαγραφές, αφού τα πληρώματα που γέμισαν των πίνακα συμμετοχών, δημιούργησαν έναν αριθμό ρεκόρ για αγώνα τέτοιου είδους στον χώρο του 4×4 και η Λέσχη της Πάτρας που ανέλαβε την ευθύνη για την διοργάνωση, δεν άφησε τίποτα στην τύχη του.
Στην «μικρή» κατηγορία της
ENTRY NORMAL η έκπληξη ήρθε από τα Ιωάννινα με τους Μωραίτη Αποστολή –
Βασιλείου Γιώργο με SUZUKI JIMNY στην πρώτη τους επίσημη εμφάνιση σε αγώνα να
ανεβαίνουν επάξια στο πρώτο σκαλί του βάθρου, αφήνοντας στην δεύτερη θέση τους
Πατρινούς Μιχαλόπουλο Χρήστο – Φελέκη Αποστολή με SUZUKI VITARA. Το βάθρο
συμπλήρωσε ένα πλήρωμα από την πανέμορφη Χίο με τους Μαυριανό Κυριάκο –
Φούρναρη Χριστόφορο που οδήγησαν ένα SUZUKI SAMURAI. Να σημειώσουμε πως τα τρία
πρώτα πληρώματα είχαν συνολική διαφορά μεταξύ τους, μόλις 8 δευτερόλεπτα.
Στην πολυπληθέστερη κατηγορία του αγώνα που ήταν η ENTRY OPEN με 18 πληρώματα να ρίχνονται στην μάχη για το βάθρο, το θέαμα περίσσευε και η οδηγική απόλαυση, ήταν στον υπερμέχιστο βαθμό. Το δίδυμο των Σκοπελίτης Αγάπιος – Στάμπολιουτς Αντρέι με SUZUKI SJ410, κερδίζοντας δύο από τις τέσσερις ειδικές κατάφερε να κάψει πρώτο το νήμα του τερματισμού κατακτώντας το πρώτο σκαλί του βάθρου. Το δεύτερο σκαλί γέμισε ακόμα ένα πλήρωμα από τα Ιωάννινα και την ΕΛΕΤΑ με τους Γερογιάννη Βασίλη – Παλαιόπανο Δημήτρη με SUZUKI VITARA, να κάνουν μια πολύ σοβαρή εμφάνιση και το αποτέλεσμα να τους ανταμείβει. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Καρπενησιώτες Τσώνης Δημήτρης – Γιαννακόπουλος Κωνσταντίνος με πολύ εντυπωσιακά περάσματα από το SUZUKI JIMNY τους.
Μετά από πολλές αλλαγές στην
σειρά κατάταξης κατά την διάρκεια του αγώνα, οι Στεργίου Γιώργος – Πριόνας
Αριστείδης από το Θέρμο με SUZUKI SAMURAI Z2, κατάφεραν και τερμάτισαν πρώτοι
στην WT-37 μετά από ένα δυνατό τριήμερο αγώνα. Το επόμενα δύο σκαλιά του βάθρου
πάνε στα Ιωάννινα και την ΕΛΕΤΑ με τους Τζουβάρα Σωτήρη – Πάκο Ιωάννη με SUZUKI
SAMURAI και Παππά Κωνσταντίνο – Παππά Βασίλη με KIA SPORTAGE, να καταλαμβάνουν
την δεύτερη και την τρίτη θέση αντίστοιχα. Ειδική μνεία αξίζει στον οδηγό του
τέταρτου πληρώματος Νταή Μανώλη που συμπλήρωσε 200 Αγώνες στην καριέρα του,
κάτι που τον κατατάσσει στην ελίτ του Ελληνικού Motorsport.
Στα «θηρία» και την μεγάλη κατηγορία WT-OPEN και την κλάση WT – OPEN 40, οι Ραυτόπουλος Βασίλης – Μπάρλος Βασίλης με MITSUBISHI PAJERO, καταφέρνοντας σχεδόν το απόλυτο κερδίζοντας 3 από τις 4 ειδικές διαδρομές ανέβηκαν στο πρώτο σκαλί του βάθρου, οδηγώντας γρήγορα και μυαλωμένα. Εντυπωσιακά γρήγοροι ήταν και οι Σαραντόπουλος Ανδρέας – Λιάγκας Απόστολος με LAND ROVER DEFENDER 90, οι οποίοι κέρδισαν τους Μακρινό Παναγιώτη – Δεμερτζή Χρήστο με LAND ROVER DEFENDER 90, για λιγότερο από τρία λεπτά, στην πάνω από μία ώρα διάρκειας αγώνα.
Στην κλάση WT – OPEN 40+ οι
Παμπόρης Κυριάκος – Ορφανίδης Γεώργιος παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν
κατά την διάρκεια του αγώνα, κατάφεραν να ανέβουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου,
αφήνοντας τους Ψωμιάδη Παναγιώτη – Τσαγκαράκη Αναστάσιο στην δεύτερη θέση. Το
βάθρο συμπλήρωσαν οι Τσουράκης Γιώργος – Ζαχαράκης Βασίλης, που τα πολλά
προβλήματα και οι ατυχίες δεν τους άφησαν να δείξουν τις δυνατότητές τους. Και
τα τρία πληρώματα οδηγούσαν Custom 4×4 κατασκευές.
Η Οργανωτική Επιτροπή του
αγώνα, έκανε πραγματικά μια υπερπροσπάθεια να διοργάνωση όσο πιο άρτια μπορούσε
αυτόν τον δύσκολο αγώνα, αν αναλογιστεί κανείς και το ρεκόρ συμμετοχών και λίγο
πριν την σημαία του τερματισμού έδωσε την υπόσχεση πως του χρόνου το ρεκόρ, θα
ξανά σπάσει.
Ο Πρόεδρος της Επιτροπής του
Αγώνα ανέφερε χαρακτηριστικά: Προσπαθήσαμε να κάνουμε έναν καλό αγώνα, με τον
πήχη να τον βάζουμε από μόνοι μας ένα σκαλί πιο πάνω από το 2019 και τον
τελευταίο μας αγώνα. Νομίζω ότι ο στόχος επετεύχθη, έχοντας πάντα στο πίσω
μέρος του μυαλού μας, τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε ώστε να τηρηθεί το
Υγειονομικό Πρωτόκολλο, αλλά και πως διοργανώσαμε τον δεύτερο κατά σειρά αγώνα
της ΟΜΑΕ για το 2021, μετά την επανεκκίνηση από το LOCK DOWN. Κρατάμε τα
θετικά, είδαμε και θα διορθώσουμε τα αρνητικά, ενώ χαιρόμαστε που όλοι
γυρίζουμε σπίτια μας, με όμορφες αναμνήσεις.
Ο Πρόεδρος της Λέσχης 4χ4
Πάτρας ανέφερε: Δεν θα κρίνω το αποτέλεσμα. Ας το κάνουν οι Αθλητές αυτό. Εγώ
κρατάω τις εικόνες με τα χαμόγελα κάτω από τις μάσκες και πως είμαστε όλοι
υγιείς, Υπόσχομαι πως σύντομα θα επιστρέψουμε, με έναν ακόμα πιο δυνατό αγώνα,
αφού ο κόσμος του 4χ4 μαζί με την Επιτροπή της ΟΜΑΕ θα κάνει σταθερά βήματα
μπροστά. Είμαι υπερήφανος για την Λέσχη μας και θέλω να ευχαριστήσω τα Στελέχη
της, τους χορηγούς του Αγώνα και κάθε έναν ξεχωριστά που έβαλε έστω και ένα
λιθαράκι στην επίτευξη του στόχου.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Χορηγός ονομασίας: PANZER
GLASS
Χρυσός Χορηγός: ΜΥΛΟΙ ΚΕΠΕΝΟΥ
Μεγάλοι χορηγοί:
RUBIKONG
DIVICO SECURITY
Υποστηρικτές:
PSICROTHERMIKI
4WHEELSHOUSE
ΑΞΟΝΙΚΗ
AGLOPOULOS RACING
QUINDA 4×4
HPS
XTRACK BARLOS
Πηγή : automotopatras.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου